Cuenca
Els espectadors que opten per aquest protocol de debat es comprometen a dipositar un paper amb el seu número de telèfon en una bústia, una urna o un bombo aptes per a l’operació. L’eventual moderador i l’artista faran el mateix. Cada espectador decidirà si, a més del número, vol afegir informació complementària (nom, professió, sexe, edat, detalls de tot tipus). Cada espectador, abans d’abandonar la sala, extraurà a l’atzar un dels papers del bombo. En els tres dies següents trucarà, si vol, al número que hagi extret per parlar de l’espectacle amb la persona desconeguda que respongui al telèfon corresponent. En aquesta conversa podran, si volen, intercanviar-se els números de telèfon que hagin extret. Si es respecta el protocol, almenys dos espectadors hauran tingut la «sort» de poder parlar directament amb l’artista. Els espectadors decideixen quan volen interrompre la cadena potencial de trucades telefòniques, tret que el moderador suggereixi una data límit.
Autoria: Roberto Fratini Agost Produccions
El Cuenca ha estat activat en les sessions Debat «Khatàrsis». Intervencions realitzades per La Veronal conjuntament amb Antic Teatre; amb la participació col·lateral de Agost Produccions i Clàudia Brufau
Visualitza, escolta o comparteix el contingut col·lateral (arxiu multimèdia) vinculat a la fitxa que llegeixes: Crònica d'una conversa entorn a «La revelació» (Clàudia Brufau)